منتدي طلبة كلية التجاره بقنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعمــــل ايـــــه ؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
برنسيسة
عضو جديد
عضو جديد
برنسيسة

انثى عدد الرسائل : 27
المكان : اسوان
العمل : حاليا طالبة

اعمــــل ايـــــه  ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: اعمــــل ايـــــه ؟؟؟؟   اعمــــل ايـــــه  ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 13, 2009 12:27 am

confused confused بصراحة انا فى مشكلة ومشكلة فريدة من نوعها فى كليتنا كلية تجارة انا فى فرقة تالتة مدبلرة طالعة الترم الاول بمادة وترم تانى بمادتين النتيجة لما ظهرت سنة اللى فاتت كان المادة اللى طالعة بيها الترم الاول محاسبة ضريبية انا رفعت تظلم لان انا متاكدة من حلى فيها المهم التظلم مردوش عليه وانا قلت خلاص بقى عوضى على الله والسنة دى جيت امتحن المادة ملقتش اسمى المهم بعد منا تعبت فى اللف على اللجان والخيم وكده جابلوى النتيجة بانى نجحة فى ضريبية وطلعة بمادة غير الضريبية مع العلم ان المادة دى انا ناجحة فيها طبعا حصل اهمال انا المادة اللى طلعونى بيها غير الضريبية دى ناجحة فيها بس يعنى باضافة درجات الرافة وانا بخمن انهم شالوا درجات الرافة لان طبعا انا عايدة السنة فلازم يبقى فى مادة تالتة اطلع بيها المهم عملت اتصالات وكده فى شئون والكنترول والهم قالولى لو اشتكيتى لرئيس الجامعة هيسمعلك وحتاخدى حقك وحتنقلى الترم التانى رابعة بس اللى يطلعك بقى من رابعة لان هما حيتجازوا ويضروا وطبعا حياخدوا حقهم انا(فى للى قالى اشتكى وبعدها احول واغير الكلية وفى اللى قالى خلاص اعيد تالتة كده كده ترم راح من سنة رابعة وطبعا هعيد رابعة لان ممتحنتش الترم دة رابعةconfused confused No No
HOSSAM
ADMIN
ADMIN
HOSSAM

ذكر عدد الرسائل : 282
المكان : Inside My Room
العمل : Student In Faculty Of Engineering
مذاجك ايه؟ : اعمــــل ايـــــه  ؟؟؟؟ 2610

مُساهمةموضوع: رد: اعمــــل ايـــــه ؟؟؟؟   اعمــــل ايـــــه  ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 13, 2009 1:38 am

بصراحه يعني كل إيلي انا فهمته ان فيه لخبطه

بس من رأي ان حضرتك انك لو غيرتي الكليه مش برضو هتعيدي تالته

أو انك تعيدي تالته ف نفس كليتك بدل مشاوير التحويل ووجع القلب

ده رأي و ربنا يوفقك إن شاء الله

الكليات كلها بقت كده مفيش تنظيم ولا اي زفت
برنسيسة
عضو جديد
عضو جديد
برنسيسة

انثى عدد الرسائل : 27
المكان : اسوان
العمل : حاليا طالبة

مُساهمةموضوع: رد: اعمــــل ايـــــه ؟؟؟؟   اعمــــل ايـــــه  ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت يناير 17, 2009 2:08 am

اللى فيه الخير يقدمه ربنا وحسبى الله ونعم الوكيل فى اللى اتسبب ان سنة ضاعت منى ظلم بسبب غلطة موظف 33 00 00 00 00
bosy_cat
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اعمــــل ايـــــه ؟؟؟؟   اعمــــل ايـــــه  ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت مارس 07, 2009 3:47 am

يا جماعة انا كنت فى اسيوط السنة اللى فاتت ودى اول سنة ليا فى تجارة قنا انتوا خاوفتونى والله بجد لو النتايج بالتهريج ده ياااااااااااااااااريتن ما حولت بقى

اعمــــل ايـــــه ؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1